WWWWAAAAAHHH!!


Im so excited, and i just can't hide it, i don't wanna lose control but i think i like it!!!!!!!!

IDAG kommer mina sköna hit, fattar ni IDAAAAAAAAAG! är det lagligt att va så här glad?
jag är taggad till tusen och fyfan va vi ska ha det bra :D
jag ska göra mitt bästa för att hålla bloggen uppdaterad så baba och äiti håller sig lungna ;) haha

Nu vill ni säkert veta hur jag firar detta.
JAG ÄTER SVENSKA PANNKAKOR!
Vill inte vara sån men fyfan va goa dom blev... ^^

Jag skiter i hur denna bilden blev så ni får ta den med en nypa salt haha
Nu är det nästan så jag vill börja sjunga: För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har taaaaaaagit stuuuuuuuuuudeeeeeeenntteeeeeeeeen, FY FAN VA VI ÄR BRA!
men känner att det inte riktigt passar in.. så jag säger det sista FYFAN VA JAG ÄR GLAD!




ser gott ut va? hahaha råkade visst blunda i hettans stund, men vad gör väl det? :D:D:D:D::D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: äiti

hej tvekar inte en sekund att du ta han om min tösa bit ,,ha så kul o hoppas hon kommer fram <3 kramar

2011-07-29 @ 19:21:05
Postat av: Emine

Härligt o se glädjen snäckan :) hon är nog lika sprallig för resan som du o jaaaag medddd är super glad för din o hennes skull , ha det bäst o sååå skojis ihop <3<3 kramiz

2011-07-30 @ 10:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0