Cardio kickboxing

Japp idag hade jag min första klass med cardio kickboxing, trodde jag skulle dö ett tag men jag klarade det. Sjuukt jävla jobbigt men så jävla roligt. Svettades som en gris gjorde jag med, till och med knäna var blöta haha och det är ju ett bra tecken. Tröjan är så man kan vrida ur den haha, GILLART!
Nu är det bara 15 klasser kvar haha. Och guitarren går bra med, himla trevligt tyckte jag det var.
 
Men folket, vad tycker ni om min nya frisyr (se bild i förra inlägg) passar jag i det eller ska jag prova nåt annat?
Svårt alltså, det där med hår. ljust, mörkt? kort, långt?

Jag tackar för mig och jag kommer sova som en prinsessa efter detta passet. TACK!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0