Helgen i NYC.


Ja var ska jag börja.. vi åkte till NYC på fredags morgon och bussen blev 1 timme försenad pga vi fastnade i trafiken, helt galet mycket bilar. Sen försökte vi ta oss till hostlet då va som låg ut i tjottlahejti. Men vi hittade dit. Gick ut och åt lite och drog hem för att göra oss i ordning för lite midsommarfirande.

Drog till en club som heter pachi nåt tror jag haha.. och när vi varit i den lilla klubben ett bra tag kände vi för att gå hem.. men då kom vi på att dom har ju faktiskt 2 våningar till.... så jävla dumma.

Vi gick ner en våning och möts direkt av halvnakna människor.. Vi gick ner en våning till och då fattar vi varför folket är naket haha alltså det var så svettigt att jag mådde illa. Svettet droppade till och med från taket, så jävla äckligt. Så vi gav upp och började bege oss hem. Och jag kunde inte gå pga mina blåsor, fy fan, smärta.

Vi kom hem till hostlet klockan 7 på morgonen och sov i sådär 5 timmar och sen drog vi in till stan, lite shopping och annat smått och gott. Drog hem för att göra oss i ordning igen.. slutade illa. vi kom aldrig till partystället.. vi var nästan där.

Säger detta så att ALLA vet: VODKA ÄR INTE BRA FÖR NÅGON!
Men vi hade kul ändå och jag gjorde misstaget och kollade på bilderna från den kvällen.. fyfan alltså.

Söndag: bakis... men vi drog till stranden, vilket tog oss nästan 2 timmar, för dom hade stängt av vissa tracks så vi fick åka massa omvägar. Vilket resulterade till att vi missade vår buss med.. kanon.

Vi fick ta tåget till fairfield som ligger ca 45 minuter ifrån hartford. Och så illa.. allas telefoner var döda!
Vi pratade om hur vi skulle göra på tåget och såg att någon hade sin dator med sig och frågade då om denna personen kunde kolla upp bussar osv för oss.. och rätt som det är så träder gud fram.. haha
en kille erbjöd sig att köra oss hem till hartford för han skulle ändå köra förbi.

Och det var inte alls någon läskig kille utan en helt vanlig, dock ovanligt trevlig kille som körde oss hem.
Han tog inte ens betalt, ah det finns fina människor i denn världen men dom är fan få.

Ah nej men det var väl helgn i stora drag haha, har varit en galet bra helg och jag är mer än nöjd.
Känner att jag måste boka en ny biljett till NYC väldigt snart, fin stad det alltså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0