Mitt i veckan!


Ja då har halva veckan gått och det gillas. Ska dokc jobba lite extra på fredag vilket inte gör nåt. Och på lördag blir det six flags med tjejerna och sen chill 2 dagar, är ledig på måndag pga 4 juli. Då ska det firas minnsan.

Denna dagen har varit helt okej alltså, lillkillen har inte varit en ängel direkt men äsch fan jag klagar inte.  Upptäckte en ny egenskap hos mig själv idag, mitt tålamod är extremt bra om man jämför med för 6 månader sen. Idag gav jag inte upp, John testade allt möjligt för att få mig att ändra mig, efter lite mer än 2 timmar sprang han iväg, men tro inte att han vann, det gjorde jag!

Och dagens braiga sak är att mina fötter är till 98% återställda så nu är det bara på att igen, på med klackarna..... eller inte. Nu kan jag gå utan att det ser ut som jag skitit ner mig... haha.

Fick även min böter idag.... skrattretande. Jag körde i 160 på en 90 väg och fick 1200 kr (200$) i böter hahahahahaha. hemma hade dom typ tagit mitt körkort och sen böter på några tusen!

Firar med lite ahlgrens bilar... passande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0