Skitfredag!


Igår var det meningen att jag skulle till kick boxingen och allt men icke säg. Det började storma och blitra satan. Det var bäcksvart ute klockan 6 på kvällen för molnen var så svarta. Fick stanna hemma istället. Men skit samma, idag ska ALLA ut och festa men inte jag, jag jag har inget idkort. Jävla post som tar så lång tid på sig. Så vad ska jag göra ikväll? ingenting, där har ni svaret. Usch denna fredagskväll suger apa. Och jag ringde till och med klubben för att kolla om det var okej om jag tog med mig en kopis på passet och först sa han ja och sen helt plötsligt sa han nej. BAJS rent ut sagt. Jag är ledsen och vill ingenting just nu.

Imon ska jag jävlar till Ikea och leta efter nåt fint som jag kan hänga mina halsband och sånt på. och hoppas innerligt att det är fint väder så vi kan åka till stranden. Hoppas hoppas hoppas.

Nej men det var väl allt jag hade och säg för till fället. och har ni inget annat för er så kan ni väl skänka en eller två tankar till mig, helt okej att tycka synd om mig med haha :( :)
Men när jag har mitt idkort så är ingen klubb säker här, här ska det dansas vill jag lova.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0