Vad händer idag?


Ja vad händer idag, det är en bra fråga. Jag har kick boxing ikväll så det ska bli kul. Har precis fått John till att sova middag, hallelulja! :D så tänkte chilla lite ute i det fina vädret. Vi har ca 30 grader här och klarblå himmel så jag klagar inte som ni kanske förstår.

Skypade lite med mamma, håkan och andre i morse, alltid lika trevligt. Och även john var med haha inte för att han sa så mycket men han var med ändå.

Snart är det helg... YEY!
Ska bli så jädrans gott, har varit extremt trött denna veckan, varför? ja det vet inte jag.
På lördag ska jag och en bunte tjejer till six flags vattenpark, spännande.

Men än så länge har jag morgondagen kvar att jobba, tror dock att den dagen kommer gå snabbt ^^

Kanske gör ett inlägg till ikväll :)
Har dock fortfarande en fråga, ska jag behålla plånboken?
Cassa är den enda som svarat och hon tycker minsann att jag ska behålla den, håller ni andra med?

Puss


Kommentarer
Postat av: goldie

jag tycker plånboken ser söt ut, och den behövs ju och verkar praktisk med bra fack och så. so why not! :$

2011-06-16 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0