woop woop!


Idag har varit en helt underbar dag faktiskt trots extremt mycket regn osv.
Började ca 20 över 8 och tog barnen direkt till BounceU och där stannade dom till 2. Och drog direkt till kickboxingen som även går att göra på morgonen, grymt :D känner att mina ben är lite sega nu men det gillar vi. Jag och lisa åkte sen till systemet. Och HA jag kunde köpa ut, trots att det är 21 års gräns. Så jävla gött alltså. Dom blir allt lite förvirrade när man visar sitt IDkort men det gillar vi, jag försökte le lite när han kollade upp på mig haha.

Och sen hem och tog en snabb dusch och drog sen till verkstaden och bytte olja på bilen. Himla trevliga män som var där och jobbade. tror nog alla 4 förklarade för mig vad dom höll på med. Haha och sen behövde jag inte ens gå ut i renget när dom var klara men alla andra fick gå ut och hämta sin bil själv hahahaha, gott.
och sen vinkade alla så glatt när jag körde och ja det gjorde min dag faktiskt, trevliga människor.

När jag ändå är igång så kan jag säg att man märker verkligen skillnaden på amerikanare och typ europeer (stavning?) Mötte nämligen en svensk kvinna i parken här om dagen och hon var svensk.. inte alls pratglad utan jag kände nästan som att jag tvingade henne att prata med dig haha, så illa är det. hade det varit en amerikan så hade dom pratat nonstop. Men men det är bara vad jag tycker!

Oj långt inlägg, men det är lätt hänt när man skriver vad man tänker. Ska va taxi ikväll med, bara för att få skriva lite till. Ska köra karin och sophia till hartford. sen blir det packning så det står härliga till. håller på att tvätta lite kläder och sånt nu, måste ju fean ha underkläder med mig haha. jag sparar på allt tvätt typ 1 vecka och sen tvättar jag hela dagen typ. men första lasset är inne och är väl snart klart hoppas jag.

Synd att man inte har några midsommarkläder att ha på sig när man ska ut imon men det löser vi nog, tåkigt med svart och inte speciellt sommrigt. Men men .

Nej det var väl allt för mig just nu, behövde skriva av mig lite. Imon drar vi till NYC fyfean va gott!
ska bli så himla roligt, bara att komma till staden är kul och sen lite svensk mat på det och härligt sällskap. kan knappast bli bättre ^^

Tack och hej leverpastej!



Passar på att be om ursäkt om det är stavfel lite här och där, pallar inte ändra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0