250 kg kärlek!

Idag skänker jag all min kärlek till er min fina familj och vänner.  Jag vet vilka som alltid kommer finnas där för mig och att dom är dom bästa vännerna man kan ha. Nya som gamla. vad skulle jag gjort utan er?
ingenting, det är svaret. Allt ert stöd och kärlek ni skänkt till mig, det uppskattas, tas emot, lagras ska ni veta. Och jag hoppas att ni vet att jag alltid kommer finnas vi er sida när ni behöver mig, även om ni inte behöver mig.
Jag älskar er!

Och till min fina familj, jag älskar er. Man lär sig hela tiden nya saker och jag har insett hur mycket min familj betyder för mig. det är ju lätt hänt att man börjar ta allt för givet, och det kommer jag aldrig göra. jag vet att ni är min familj och alltid kommer finnas där för mig vare sig ni vill eller inte, men man ska ändå aldrig ta nåt för givet.
Man lär sig uppskatta dom där små sakerna.

Jag sväljer sorgen och går vidare.. mot en ljus framtid.
Tack till alla mina nära och kära, ni betyder allt för mig!





Videon, låten är till er från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0