God natt.


Då vart denna helgen över, varför går det alltid så snabbt, så fort man är ledig så känns det som att dagarna bara springer förbi. Men men, ny vecka, nya utmaningar, haha. Denna helgen har minst sagt varit lugn. Skypade massa igår, åkte på en roadtrip till Gilette castle och till outletet. Chillade hemma på kvällen och la mig ganska tidigt.

Idag söndag, upp relativt tidigt och åkte in till Hartford. Lite twilight convention blev det och fick se några av stjärnorna i filmerna. Trevligt tycker jag. Och nu är jag hemma igen, eller ja har varit hemma ett tag nu.

Tror det blir till att kolla på någon film och bara ta det väldigt lugnt och sova tidigt. Ta igen all missad sömn, fattar inte varför jag vaknar så ofta på nätterna. Men det blir la bra.

Hoppas allt är bra hemma, här har det spöregnat idag, såg nästan ingenting när jag körde, ska tydligen bli skitväder hela veckan men vi kan ju hoppas att vädersnubbarna har fel.

Jag säger god natt för mig och avslutar med en ganska mysig bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0