Hemma med sjukt barn.


Som jag trodde så blev det så att jag va hemma med sjukt barn. Jag tyckte inte att hon såg så sjuk ut men allergi syns inte alltid? Aja vi åkte i alla fall till bion och såg filmen RIO. Det handlar om en sällsynt blå fågel. och han är typ den sista av hans ras. Men dom hittar en hona till honom och ja ni fattar resten. Så Blu som fåglen heter reser till Rio med sin ägare.. Den va faktiskt rolig och bra musik tycker jag. Men barnen va lite rädda här och där men det fanns inget att va rädd för? hm. Aja det va iaf trevligt ochet det som jag tyckte va liite bättre var att jag hittade dit på första försöket, dock med vägbeskrivning. Har fortfarande inte fått någon GPS.. på hemvägen körde jag fel någon ång.. ups. Men jag hittade rätt väldigt snabbt så. börjar lära mig detta alltså. Dock är det nog jävulska omvägar jag gör haha. Jag ska nu ge mig på att hämta upp erika i West Hartford vid någon station. Tror jag får köra snart om jag ska va framme i tid för jag lär ju köra fel några gånger haha..

Borde jag tanka innan?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0