Låter magen tala.


Idag är jag så sjukt sugen på bakad potatis och mammas goja till. AAAHH det hade suttit som en smäck i min mage. Den börjar sakta men säkert ropa efter svensk mat. Säger inte att det inte är bra här för det är det minsann. Min Värdmamma så väldigt duktig på att laga mat så jag klagar inte. Men jag vill ha nåt svenskt.

Tänkte att jag ska laga till lite bakad potatis och goja nu inom en väldigt snar framtid :)
Hade varit perfekt med en nypa av mammas närvaro med ^^

Ikväll ska jag på mitt första LCC möte, vi ska till weathersfield och äta glass? hm ja jag vet inte ska bli kul att se. Plus att jag får träffa dom andra 2 tyskarna i min grupp sen har jag träffat alla i detta området typ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0