Lördag kväll.

Denna helgen har jag huset för mig själv, skönt faktiskt. Jag håller för tillfället på att göra kanelbullar och hoppas på att dom bli på ett ungefär lika bra som mammas. Det spelar ingen roll om man gör exakt likadant och använde samma saker som hemma, det blir bara inte likadant. Men iaf, vi får la se vad det blir av det haha.
Jag och lisa åkte till stop and shop (en mat affär) och då hade dom att man fick ett "passport" typ ett kort som man kunde samla stämplar i och inne i affären fanns det massa provsmaksgrejer och där fick man sin stämpel typ. Så vi gick runt och provade massa gott, bland annat, tårta, kalkonkött, korv, nån grönsaksdip, kycklingpopcorn. Massa gott och när man väl fått alla sina stämplar så fick man en liten väska, varför inte liksom?

Vi har även provat sushi idag, inte helt fel men det är inget jag skulle kunna äta och bli mätt på.
Vi ska ha bakad potatis ikväll med mammas gojja. mmhmmm ska bli så jävla gott alltså.
Bilder kommer senare ikväll eller imon ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0