Play escape.


Åkte med barnen till detta stället med massa rutschkanor och bollhav osv. John var till och med svettig när han var klar haha. Somnade i bilen men och vad jag vet så sover han än haha. Han behöver det. Elise "skadade" sig så fick trösta henne ett tag men det löste sig sen när hon försökte gå. Hon fick ett brännmärke på knät och ett på armbågen och hon sa att hon inte kunde gå, tss haha. Men nu går hon minsann!Det blir inte bättre av att sitta där och gråta.
Nu tänkte jag att jag skulle dra till en irländsk pub  Hartford, spännande :)

 

Min underhållning, kaffe och en tidning!

 

 


Kommentarer
Postat av: izza

ooh, vart ligger de? Kanske skulle vara nått för mina killar :P

2011-05-19 @ 01:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0