Regniga onsdag.


Känns som hela atlanten regnar just där jag bor, kommer regna hela veckan men ska tydligen bli mycket bättre till helgen så det får vi verkligen hoppas :) Elise slutar tidigt idag så vi ska väl åka tilöl nåt som heter Play escape. Det är ett ställe barnen kan springa runt och leka. Dock promenerar lillkillen mig på nerverna idag. Gråter, skriker och beter sig inte som han borde. Antar att han är trött. Pojkar.. haha.

Vad kan jag skriva om idag...
Jag ringde nyss till telesnor och la mitt abonnemang på vilande så jag slipper den skiten. Fick även en räkning på 1100 kr av dom, woooho kul, dagen gjord.

Ska väl ta john under armen åch åka ner till affären, köpa lite frukt så man har lite mellanmål och sånt^^
Hoppas på att han somnar i bilen, tror han behöver det nu innan play escape. Han behöver energin och tålamodet.

Men men blir väl en uppdatering ikväll med efter jobbet. Allt för att höra emma klaga haha, skoja.

Ha en fortsatt bra dag allesammans :)
Puss

Ååååh svensk mat <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0