Så länge varade det..


Som ni vet så hittade jag en perfekt plånbok men jag fick inte vara glad allt för länge. idag när vi var på cvs så tappade jag bort den. av någon idiotisk anledning tog jag av den från handleden och la den någonstans och nu ör den total bortblåst. Vi har letat överallt i affären och dom har kollat övervakningsbanden och allt. Min värdpappa kom ner till affären och kramade om mig och sa att skit händer hela tiden och att det suger att den är borta. Men han ringde och fixade så att bensinkortet är spärrat och dom ska skicka hem ett nytt till mig. Och jag ringde till handelsbanken och spärrade mitt kontokort och nu är nästa fråga, mitt körkort. vafan, hur ska vi göra med det jag måste ju ha det, jag kommer ingenstans utan det så nu sitter jag fast här. Det blir inget niagara fall denna helgen iaf för jag har som sagt INGENTING så jag kommer inte ut om vi ska festa, vilket suuuuuger.

Nu blir det kanske så att jag får ta en CTkörkort och dom säger att det ska va svårt men vafan sverige har ju helt sjuka test så det ska jag väl klara plus att familjen kommer spara mycket pengar på det om jag skaffar ett så.
När jag vaknar lite senare idag ska jag ringa min bank och spärra mitt kort och sen beställa ett nytt. Vill ju ha ett likadant, hello kitty och en bild på mig själv.

Jag blir så irriterad på mig själv att jag inte vet vart jag ska ta vägen, varför i hela friden tog jag av plånboken? varför lät jag den inte bara hänga där på min arm`????????? stupid. men men sånt är livet.

Nu ska jag sova för klockan är snart 1 här på natten så det blir inte mycket sömn för min del. Men men thats life. John ska till bounce u så då har jag lite fri tid som jag kan sova en lite stund på :) det löser sig alltid, snart helg.

Natti natti , puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0