Tisdag.


Finns egentligen inget att skriva om denna dagen.  Skypade lite med hjärtat när jag hade rast och sen blev det jobb jobb jobb. Försökte sätta upp badmintonnätet men det blev nog mindre lyckat. Tror inte det ska se ut som det gör för tillfället. Men men jag gjorde mitt bästa haha. Dåliga beskrivningar skickar dom med i alla fall.

Nu väntar jag på att Lisa ska höra av sig och sen beger vi oss mot Tj-maxx för att se om dom fått in nåt spännande. Det är en affär som har allt från märkes kläder till heminredning typ. Och det är halva priset nästan. Alltså om en tröja skulle kosta 80 dollar så tar dom typ 45 eller nåt för att dom har inga mellanhänder osv. Ska se om jag kan hitta några löparskor idag, har inte skrivit in mig på gymmet än och vet inte om jag ska göra det.

Tror jag ska satsa på ett par skor och sen träna hemma :) Började igår med att träna hemma. Har laddat ner lite zumba och jisses, det är faktiskt jobbigt. Ja den va väl allt för nu.

Va inte rädd för att kommentera, ser att jag har läsare men det är få som kommenterar.
Tack till er som gör det, jag läser allt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0