Torsdagsmys


Idag åkte jag över till Lisa direkt efter jobbet. Hon lagade mat till mig. Spagetti och köttfärssås. Hur hemma kände inte jag mig då? gott och svenskt, även om inte Lisa är svensk haha. Men vi har kommit fram till att tyskland och sverige är väldigt lika, vi har nästan likadana grejer så som mat och annat :) Eller vi har kanske inte kommit fram till det utan jag gjorde min egen slutsats helt enkelt.

Till efterrätt blev det Ben & Jeryy glass som vanligt, Idag blev det Boston Creampie, sååå god. Men det finns godare antar jag, det va ytterst lite choklad i den så men vafan den va väl god ändå :)

Just det, sen kom Sara och hälsade på med, trevligt tycker jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0