Fiselott.


Måste säga att detta har varit en lugn dag. John var på nursery school från 9-11.30 och sen åkte vi och tankade. Han somnade i bilen (YEEEEESSSS) och sov i 1½ timme så jag gjorde en macka till honom och han fick äta den i bilen påväg till T-Ball. Och vi kom hem igen runt 3 och då blev det lite snacks och sen kom elise hem. Vi gjorde hennes läxor och barnen tog ett bad.

Jag värmde min mat och lagade till nudlar och korv till barnen. Det var nog allt jag hann med idag. Jo jag hann även ta en promenad när John hade T-Ball så där fick jag det gjort. Och tro det eller ej men det var uppehåll när jag gick. och när jag kom tillbaka började det regna. Tur ^^

Jag har skypat lite med mormor idag, även mamma. Alltid lika trevligt tycker jag. Känns som man är hemma fast ändå inte. Ska skypa med hela tjocka släkten på lördag. Lillebror konfimeras så får la passa på.

Dagens funderingar?
Nej jag har nog inga tror jag haha. Jag har iaf bett om att få ledigt på midsommar och det fick jag, så hur gött är inte det då :) Jag har en anledning att le och att ha nåt att se fram emot. Längtar.
Svenska människor och svensk mat, fint det. Här är det helt okej om folk är svenska. men hemma.... det blir för mycket av det goda så att säga.

Ah just det. nu har jag bestämt vad jag ska läsa för att få mina credits. eller har jag redan skrivit om detta?
I alla fall, det blir cardio kick boxing 2 rundor alltså 16 gånger. Guitarr lektioner och sen blir det en weekend class på silver bay. Man läser typ om amerikansk historia.. bla bla bla.
Sen har jag bara en credit kvar, så ska se vad jag kan hitta på, behöver endast 11 timmar för jag har en till godo.

Nej det var väl allt för mig idag. Tänkte ta en dusch och kolla på en film eller nåt.
PUSS!

Saknar min mise massa idag :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0