Dagens överraskning!


Öppnade dörren för Elise i morse och fick till min stora förvåning se ett paket... som var till  mig!
Mina skor hade kommit. Blev sådär barnsligt glad och studsade runt haha. Lillkillen satte sig ner på golvet, tittade på mig och skakade på huvet och sa... ha, silly malin... haha

Jaja men annars är det bra här borta, har haft 20 grader nu de senaste dagarna och jag klagar då inte.
Håller på att planera helgerna fram till jul nu, det är ju bara typ 3 veckor kvar..
Det blir Boston nu till helgen, lite lucia firande och julmarknad. Och helgen efter det blir det NYC med tyskorna.
´

Men men måste kila, ska hämta lillkillen från skolan. Men såhär dunderfina är mina nya skor ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0