Hej svejs, grus och gnejs!


Hallå i stugan!
Snart är det helg, hur fint är inte det? det kommer bli en fartfylld sådan.
Fredag: Middag med familjen på nåt fancy steakhouse, PARTY!
Lördag: Upp med tuppen, outlet i new haven, Klippa mig, shoppa lite till? bowlingdate.
Söndag: jobba på morgonen oc sen skridskor.

Det kommer bli en fin helg tror jag. eller nej jag tror inte jag vet ^^

och nu är det så att jag behöver er hjälp, någon där ute som kan säg mig hur jag kan stretcha min michael kors stövlar?????!!!! All denna kickboxing har gjort att mina vader har blivit muskliga igen.... vilket i sin tur betyder att mina vader är för stora för att passa i mina nya stövlar. Well jag kan ju få på dom liiiite, men jag kan inte ha jeans, leggings eller nåt på benen. Så hur strechar jag dom utan att behöva trycka ner benet i dom??!
Vet att man ska ha nåt blött osv.. men det funkar ju inte? hjälp hjälp hjälp!!




Kommentarer
Postat av: äiti

bästa tipset träna inte så mycket ..STÖVLARNA kan nog inte bli större :) snart är du som hulken :)

2011-11-11 @ 18:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0