Julstämningen är på topp!


På tal om jul. När jag vaknade i söndag så hade jag denna obeskrivliga lyckan i kroppen, och det bara skrek jul. jag längtar till julen så det nästan gör ont i kroppen hahaha. Affärerna börjar redan julpynta och greja och jag älskar det. Väntar bara på att det ska börja spelas julmusik med :)

Och inatt ställde vi om klockan här borta med, 1 timme bakåt. Vilket va kanonbra. Åkte till gymmet i morse, ja tro det eller ej men jag åkte dit en söndag, klockan 11 sprang jag på löpbandet och svettades :D Sen drog vi till ett nytt köpcenter i mariden. hittade en ny väska. kan lägga upp bild på den senare om ni vill.

Och idag beställde jag min första drink på en restaurang. Hon trodde inte mig först så jag visade gladeligen mitt leg ;) hon skrattade och sa: wow, you look like 17!

jag fnissar tillbaka och säger, thank you! (tänker till och känner mig nästan ledsen) trög man kan va!Men haha hallå? det är väl inte bra?! hahaha aja whatevah!
Kan va till ens fördel att se ung ut?.... eller? :/



ÄLSKAR DETTA ALLTSÅ!
Och jag vet inte vad usa gör med mig men denna längtan jag har efter julen är helt sjuk. Så va det inte hemma. Okej att julen är bland det bästa som finns men här dubblas det. Nu är det bara julmusiken som fattas...
ska genast fixas!


Kommentarer
Postat av: äiti

du ska vara glad att du ser som du gör ..gammal hinner du se ut, sen resten av livet :)

2011-11-09 @ 13:07:59
Postat av: Cassandra

Lova att du sitter i tomtens knä sen och önskar dig något! LOVA!

2011-11-10 @ 16:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0