Yale vs. brown!


Jaha då kommer helgen uppdatering nu, har itne haft internet på 2 3 dagar nu. Har sovit 10 timmar sammanlagt denna helgen 2 timmar i fredagsnatt och sen 8 timmar igår natt. kan man inte sova så kan man inte. och i fredags så visste jag inte vad jag skulle göra. Lisa sov och jag va uttråkad. jag började städa och sortera min garderob.. WTF? haha
Men rent och fint blev det och jag var nöjd när jag vaknade. Och lisa blev glad att vakna till ett nystädat rum.
Haha låter nästan som hon bor med mig, men man skulle nästan kunna säg att hon är min sambo. Hon spenderar nästan mer tid i min källare än vad jag gör haha.



I alla fall, i lördags åkte vi till New haven. Lisa skulle på ett LCCmöte och jag va gullig och följde med. Va meningen att vi skulle på en guidad tur inne på Yale men vi hann inte i tid för hennes jävla tomtom (gps) tog oss fel håll. sådär 35 minuters felkörning, yey! Men vi hann till matchen iaf och det va ju bra.
Min första footballgame. Kul, dock känner jag att jag måste lära mig reglerna och vad det går ut på. Nån som vet?
Satt där i 3 timmar och sen drog vi vidare till IKEA för att andas in lite sverige. Massa julgrejer och så glad jag blev. ska pynta jävla i här nere i min källare. för jul ska det bli!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0