1 oktober!

 Dra mig baklänges, vart tar tiden vägen? kan någon svara på det?
Om 3 dagar har jag varit här i 6 månader, FATTA 6 MÅNADER!!!!!!! HALLÅ? gaaaalet!

oj nje nu freakar jag ur lite men jag blir rädd av vart tiden faktiskt tar vägen, jag har ju inte gjort något haha måste åka till DC, Philly och massa ställen, b o k a!

Hoppas på en minisemester med min värdmamma i november men än så länge är inget bestämt så håll tummarna! ^^ iiih!

Ja måste ju klaga, jag är duktig och uppdaterar i stort sett varje dag men en kommentar 1 veckan är väl inte mycket begärt? :$ det skriker lite av tomhet i min kommentaruta haha :(

Idag är det lördag, ledig, fyfan va gott. Sovmorgon och om en liten studn drar jag iväg med tyskorna och shoppar lite och sen blir det dubbeldejt haha spännande. och ikväll om vi pallar, drar vi ut och dansar!
Imon ska vi till Cheesecake factory och käka, kommer hamna i matkoma.... igen!

Just det såg filmen What's your number? Alltå den där Anna faris är förjävla rolig, måste säg att denna filmen var en av dom roligaste jag sett på väldigt länge, man skrattade så det gjorde ont. När den kommer till svealand, KOLLA PÅ DEN! det är så jag skrattar lite bara av tanken.




Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vi är inte så efter här med moviesen :) den går snart på bio här. Den verkar skitrolig!

Ahh cheesecake factory! Kom tillbaka med upplevelsen!

2011-10-01 @ 20:38:45
Postat av: Kajsa Hägle

Passar på att slänga in en liten kommentar om att du måste boka in Indianapolis också, eller vad säger du? :)



Puss, Kajsa!

2011-10-05 @ 04:00:56
URL: http://kajsahagle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0