Det tog sin lilla tid.


Det har tagit mig nästa 6 månader att få lite bilder i mina ramar, hahaha så illa. Lathet kallas det. men åker kanske ner till IKEA nästa helg och fixar lite ramar och annat fin till rummet, vill göra det till mitt eget, lite mer svenskt, lite mindre beiget.  (stavning?!) men vi går se, jag har mina småplaner, ska även köpa lite tyg så jag kan göra lite fina kuddfodral. Kan nog piffa till det hela lite, och så behöver jag inte köpa helt nya saker liksom.
Smart och ekonomisk är jag också, vilket tjej jag har blivit!

Jag och Lisa var ute igår, ingen annan nappade på det så vi körde vårt eget race. Haha och vi hade kul, men guuuuuuuuud så svettigt, nästa värre än förra helgen. Och sen sviiiinkallt ute med var typ 10 grader så det va lagom mysigt att frysa hela vägen till bilen! men det va det värt.

Lite mat i magen nu hade varit helt okej, sitter i badrummet och hungrar sakta men säkert ihjäl. Badrummet säger ni? ja ibland får man förena nytta med nöje hahahahahahaha nejmen jag sitter bara här, tänkte ta en dusch men kom inte så långt med det haha.

nej nu ska jag väcka lisa och så får vi äta lite frukost!
Hoppas ni haft en strålande bra dag hemma!

SAKNAR ER SJUKT MYCKET ALLIHOPA! ALL KÄRLEK TILL ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0