Fingret..


Haha måste säg att idag fick jag mitt första långfinger i trafiken. Och vill börja med att jag gjorde inget fel det va kärringens fel. Okej så gag låg i vänster filen, hon i höger. Sen delade sig vägen för ett exit kom upp och hon låg ju som sagt i filen som går mot exitet(?) Hon blinkar inte hon gör ingenting utan ligger kvar.. och jag kör på med efter som jag antar ju att hon ska svänga av. men helt PLÖTSLIGT  bestämmer hon sig för att byta fil innan hon gör in i avskiljaren hahaha och utan att blinka svänger hon ut på min fil.
Jag lägger mig på tutan direkt och hon slänger upp sitt krokiga finger. hahaha jag satt bara och skrattade för att hon va så efter, vafan lär dig göra gumman eller åtminnståne använd dina jävla blinkers.

Men men det tar vi med en nypa salt. Det finns mååååååååånga i detta land som inte vet hur man kör normalt.

Jag skulle försökt stanna henne och sen gjort som min pappa *låter handen hänga på ett femenint sätt och skaka på den* och fråga: Vet du vad det här är?!
- nej? *ser lost ut*
- Det är en hel jävla klase av såna här * upp med långfingret*

den går alltid hem haha pappa då, vad mycket skit du lär mig haha (hoppas han läser detta nu)



glad kille..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0