Frukostfika.


Än så länge har det varit en underbar dag, inte ett moln på himlen och soligt (självklart). Och peppar peppar, John är bra idag, inga utbrott än och lugn och lyssnar. men har några timmar kvar så vi får väl se om det håller i sig.

I alla fall dagen började med att jag lämnade av lillkillen på skolan, körde hem till Cosima som hade gjort cupcakes till mig ^^ vi firade mina 6 månader här. trodde det skulle va tårta men det blev cupcakes och del är mer än okej för mig alltså :) mumsigt. Och jag fick mitt ljus också haha. och nu när jag tänkte efter tror jag att jag gkömde önska mig nåt när jag blåste ut det.. :/ opsi.
Fin som hon är så ställde hon sig och gjorde pannkakor till mig, mumsigt. så jag är nöjd och jävligt mätt.

jag gjorde ett misstag igår kväll.. det fördärvade hela min skönhetssömn..
jag såg trailern för Paranormal activity 3.. varför visar dom sånt på tvn???????!!!!!!!

Såg kanske 10 sekunder av den och det räckte.. det va 2 flickor i ett mörkt badrum och sen km typ deras mamma in och skrämde dom lite, hö hö.. men sen när dom gick ut så såg man att det var någon som stog bakom dom.. fyfan! kolla inte på den!!





Söt kille som hänger i vårt kök, blev nästan rädd första gången jag såg den. Och bästa är nog att hans ögon lyser rött på kvällen... gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0