6 månder med familjen.


Firar 6 måndader i familejn idag, tiden går snabbt alltså och såhär började denna dagen.
frukost på Panera med en vän, kaffe på day break och sen kollade vi lite i småaffärerna vi har i downtown glastonbury. Mysigt, köpte mig till och med ett par jeans, 7$ helt okej alltså.
Sen åkte jag och hämtade Lisa och sen drog vi vidare till Waterbury och skaffade oss lite piercingar, opsi.
Förlåt mamma, förlåt pappa. men måste säg att den är väldigt liten, diskret och fin.

Tragus heter det, trodde det skulle göra apont men nej det skulle jag inte vilja påstå att det gjorde, knakade inte ens, nästan så jag blev besviken. Men nu sitter den där och jag är extremt nöjd. Och det bästa var nog att personalen på stället var grymma, så jävla trevliga. Nästan så man ville stanna kvar bara för att få hänga med dom lite haha blir snart ett återbesök ;) bild kommer sen..

och när jag kom hem så låg det ett par mjuka sockar och väntade på mig, min fina värdmamma hade köpt dom till mig för att hon vet att jag alltid fryser om mina fötter ^^ söt hon är.
och sen ett stort kort från mormor, alltid lika kul att få vykort! :)

Nästa fråga är.. vad händer nu då? det är lördag och jag är uttråkad nu, umgås med mig??!! vem vem vem? :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0