Skallavärk!

Cirkus 700 kalorier fattigare och jag är inte ens hungrig efterråt? mitt huvud värker och min kropp vill lägga av.. trodde jag skulle tuppa av på gymmet. Pressade mig lite för hårt kanske?

Nu ska jag ta en dusch, lägga mig i sängen och blunda, stänga av allt som har med känslor att göra.
Varför är jag här borta just nu? ibland önskar jag att man kunde resa hur som helst utan att det tar mer än 1 sekund. Just nu vill jag vara hemma med min familj. Krama alla. Va där helt enkelt. 

Saker som detta får en att tänka till, vadera om saker och ting. Men en sak är säker och det är att jag älskar min familj och mina vänner. Dom är det finaste jag har och jag hoppas att alla vet att jag önskar innerligt att jag kunde vara hemma nu. men här sitter jag, i staterna. Fullföljer min dröm.

Jag säger detta till er alla: GÖR VAD NI DRÖMMER OM, IMON KAN DET VA FÖRSENT! LÅT INTE NÅN ELLER NÅGOT HÅLLA ER TILLBAKA. INGEN VILL VÄL SITTA DÄR, 110 ÅR GAMMAL OCH SE TILLBAKA PÅ SITT LIV MED EN MASSA ÅNGEST??!! GÖR DET, LEV NU!


Töntig jag blev nu med ett så känsloladdat inlägg, Förlåt. Men vem ska jag prata med om inte med mig själv genom bloggen? Min värdfamilj är dom bästa, finns alltid där för mig och ja dom är helt underbara, guld värda är dom. Min värdmamma har lagt ner timamr på att försöka fixa en iphone 4S till mig och det slutade med att hon fick ändra sitt eget abonnemang till familj bara för att jag skulle få telefonen. Hur fin är inte hon då?

Så inom några veckor är jag som alla andra. Då kommer jag också ha en iphone!

Orkar inte mer nu, god natt.


Kommentarer
Postat av: äiti

finaste Malin <3 sitter här med tårar i ögon ..skickar massor av styrke kramar till dig o din fina familj <3 .

det är så sant det du skriver o du har gjort det bästa valet ,fast ibland blir livet kanske extra svårt. kramar i massor

2011-10-18 @ 15:12:37
Postat av: Cassandra

Va rädd om dig!

2011-10-18 @ 20:20:42
Postat av: Morbror

Kul att det blev en Iphone 4S !

2011-10-18 @ 23:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0