Bättre sent än aldrig..

 Detta inlägget kom halvvägs och publicerades aldrig men det kommer idag istället. låtsas att det är onsdag kväll när du läser detta, haha.

Det blev så att vi åke ner till Fairdfield ändå. Tog bilen ner efter uppkörningen, var rädd att jag skulle bli av med körkortet lika snabbt som jag fått det haha, inte för att jag körde för snabbt eller så... jag hängde på alla andra.

I alla fall, dagen efter så tog jag och barnen det lugnt på morgonen men tog vi med kusinen Gia till akvariumet. Mysigt ställe, hade kanske varit kul om man hade haft lydiga barn med sig. Alla sprang åt olika håll och vägrade lyssna, fint. Men det gick bra ändå, tills någon slog sig hahaha. Usch elka jag känner mig men det va ju först då dom började lyssna.

Vi har fortfarande inte el men hopps innerligt på att den kommer tillbaka imon. Alla trafiklysen är igång igen, det var bokstavligt talat kaos när dom va avstänga. Har aldrig varit med om en sån lång kö på Hebron, gaaaalet.

Tog mig även till gymmet idag (LYCKA) dom har med varit utan el emn idag var det full rulle igen. Allså så glad och lycklig jag känner mig när jag är på gymmet är obeskrivlig haha. Har jag blivit beroende? kanske, men jag gillar det. Fick även ta en ducsh, börjar uppskatta det där med att få ta en dusch. OCH det bästa, den där killen log åt mig.... jag tror jag är kär. På avstånd. nej jag skojar men haha det va ett fint ögonblick! Låt stalkningen börja..........

Ja det var väl min dag lite kortfattat. Hoppas ni där hemma hade en fin dag med ^^
Saknar er alla och önskar att jag kunde få krama om er. Som idag på akvariumet, jag såg en kille med min mamma, och dom gick och kramades... guud så sorgsen jag blev i mitt hjärta. var är min mamma tänkte jag. Inte här iaf, hon sitter hemma och förhoppningsvis saknar mig med.. eller så saknar hon bara att maten inte står färdig på bordet när hon kommer hem från jobbet? hahaha kan det va så illa? hahaha Puss på dig mamma!

Oj mycket text, men men så kan det gå, behövde kanske skriva av mig lite. jag ber om ursökt för stavfel och annat fel ni säkerligen kommer hitta, Gulden är ju inte här längre.. ingen som härklar sig eller pekar på skrämen när jag skriver fel :/ Gulden vart är du? kom tillbaka!!!!

Neeeeeej, god natt!
Innan det blir för mycket liksom haha








Kommentarer
Postat av: goldie

jag är här i landet i fjärran och saknar dig! :'(

2011-09-03 @ 14:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0