Dag 6.


Nu är vi inne på dag 6 utan el.. men tackar för att gymmet är öppet så jag kan duscha och borsta tänderna riktigt. Okej det lät som att jag inte borstat tänderna på 6 dagar.. det har jag. jag lovar. men rinnande vatten.. 10 gånger bättre. Tänkte ta ett besök ikväll igen för att få ta den där duschen. kan bli att att det blir NYC imon eller så blir det boston på söndag. Vi får se vad som händer. det är jobbigt när man inte kan boka nåt .. inget internet.
Just nu sitter jag på bibblans internet medans lillkillen springer runt och leker med dom andra barnen. Elise är tillbaka i skolan nu.. skulle börjat i onsdags men eftersom skolan inte hade el så blev det uppskjutet till idag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0