Det luktar.... banan!


Här bakas det, kunde inte hålla mig när jag såg att bananerna höll på att bli bruna. Då jävlar ska det bakas banankaka. Här slängs inget. OCH vi gjorde den utan ägg så att lillkillen att äta den med, huuuuur gullig är inte jag då som tänker på att han ska kunna äta den med? det kallas: Världens bästa au pair. utan att överdriva.

När pysen är klar med sin nap ska vi smaka på vårt mästerverk. Den ser ju himla fin ut så fingers crossed att den smakar som den ser ut!

jag vet att  jag har börjat mitt nya liv idag men en liten mumsbit kan man väl få? menar jag ska både köra kickboxing OCH gym idag så vafan tror jag kan svettas bort den biten snabbt ^^

Haha kom just på att ibland skriver jag inläggen till mig själv mer än till er, typ som om att jag försöker övertala mig själv att det är okej att smaka på kakan.. hahaha usch ja nej nu ska jag sluta.

Tycker det börjar bli glest med kommentarer igen? jaja.



Saknar bara den vågiga formen som det ska va på en sockerkaka, man tar vad man haver?


Kommentarer
Postat av: Morbror

Banankakan ser himla god ut.

2011-09-06 @ 23:47:43
Postat av: Jen

HEJ! SKYPE? NÄR? Du är aldrig inne! Har tagit bort min facebook. Hoppas du har det bra men det verkar du ha :) Kram!

2011-09-08 @ 04:01:59
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: äiti

mums va den ser god ut :) du kan väl ge Gulden en liten vink att hon borde baka en kaka till sin mor :)

2011-09-08 @ 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0