Det va då själva fan!


Jag visste det, förr eller senare skulle det hända!! men inte idag. Jag försov mig eller ja jag råkade stänga av alarmet och sen blundade jag och tänkte: bara 1 minut till sen går jag upp. Det blev istället 15 minuter och jag va 5 minuter sen. Elise kom ner och knackade på dörren!!!! Rusade upp och bad om ursäkt och kristine skrattade lite och sa: oh it's okay, but i have to go that's why we woke you up! haha
Hade hon låtit mig sova annars? na troligen inte. men fyfan vad jag hatar att va sen och liksom försvova mig. Första och sista gången? vi får väl hoppas det. Men det är ju inte hela världen! Eller hur?! :D

Måndag... vad händer idag? jobb till 5.15 och sen blir det gym nån timme eller 2.
Imon börjar jag med Line dance så det ska bli kul, hoppas det är trevliga människor där :)

Nu står tvätt på schemat!

Bjuder på mer matbilder, men måste bara säga att jag ÄLSKAR Paneras sallad! och bussiga killar bjöd på bröd också (man brukar få välja mellan, äpple, bröd eller chips), uppskattas alltid med gratis mat haha






Kommentarer
Postat av: gölden

sjuuuukt god!

2011-09-13 @ 10:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0