För ledig..


Tror jag har slappat för mycket idag, jag har inte gjort ett jävla skit rent ut sagt och jag mår nästan dåligt över det. Har kollat på tv, skypat med mamma och ätit middag med familjen. Men imon då ska jag ner till New haven och träffa fina klara och det ska bli förjävla kul. Äntligen!

Förhoppningsvis blir det NYC nästa helg, och hoppas då på att få låna lägenheten.

Såg på en bild att jag tydlige har ganska långt hår.. ops. Dock klippte jag mig ju för nån vecka sen så tänk då de där extra 5 cm som nu är ett minne blott. Jaja lätt hänt, längre kommer det att bli ^^



Och detta är mitt lördagsgodis, och lite ahlgrensbilar och marabou choklad, massa gott på en dag men sen blir det inget på 6 dagar så får passa på nu haha. tjock ^^




Kommentarer
Postat av: äiti

jisses är det du på bilden med håret? verkligen jätte långt o fint ,,kram

2011-09-11 @ 15:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0