Fredag och livet är bra underbart!


Ska bli gött med helg, sovmorgon imon.. tror jag ser fram emot det mest haha. Och sen blir det lite bonnafair imon och Ikea på söndag för att träffa fina klara! Allt bra länge sen.. gillas inte.
Denna dagen har faktiskt varit helt okej, varit ute en del och burit ved, tror Håkan hade varit stolt över mig haha, tänkte direkt på honom när jag såg veden.. john hade sin egen kärra att lassa i men han gav upp efter sådär 2 rundor. Insektskillen kom över idag med hahaha kul att han kommer ihåg vart jag va ifrån och allt. Träffade honom för 5 månader sen.. typ min första vecka här, hade varit ute på en promenad och då va han precis klar med att spruta runt huset med insektsspray. Han började prata med mig och frågade vart jag va ifrån och om jag gillade usa. Haha idag sa han, ah gillar du det fortfarande här? du va ifrån sverige va? hahahaha

Vad mer.. har ätit alldeles för mycket glass med varm hallonsås idag... inte bra. blir extra hårt på gymmet ikväll då. Men vafan man lever bara en gång, det är väl okej att njuta lite av det goda? söta och ohälsosamma i måttliga mängder? jaja.

Fick även samtal från skolsystern.. elise hade ramlat och slagit i näsan så vi skulle va uppmärksamma om det blir blåmärke osv.. stackars tjej, får pyssla om henne när hon kommer hem.

Dagens bästa: Min powernap! Det va alldeles för länge sen jag gjorde det. Och guuuuud så härligt det va att bara få sluta ögonen för 1 timme. Halvsittandes i fottöljen, lagom ont i nacke och ben när jag vaknade.

Nu bjuder jag på bilder, tack och hej... mhmm leverpastej. Det hade vatt gott nu :(










Kommentarer
Postat av: S

Powernaps är på 10-30 minuter lillan ;)...du behöver öva!

2011-09-10 @ 14:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0