Hallå i stugan!

Pallade inte uppdatera igår, så förlåt för det haha. jag gjorde kåldolmar igår faktiskt som blev himla bra dock inte alls som mormors :/ men ingenting blir desamma här borta. spelar ignen roll om man har exakt likadana/samma ingredienser, det blir bara inte likadant. Herregud vad jag blev sugen på chokladbollar nu.. bara helt plötsligt. Tillbaka till inlägget.

Fick samtal från MCC igår, skolan. Min smyckesklass blev inställd, för få elever, tråkigt.
Och sen ska jag nog hoppa av linedancen med för det funkar inte, alldeles för sakta och alldeles för gamla människor för mig.

Vad mer, funderar på att göra rastaflätor, vad säger ni om det?
Detta blir ett helt perfekt tillfälle att kommentera lite hahaha ja eller nej? varför?
Varför inte liksom? så har jag provat det med, sen är det bara att raka av håret som är kvar på listan typ, och bli blond men det kommer jag nog aldrig bli hahahaha.

Kollar som en galning efter skolor till hösten 2012. vad ska jag göra? kommer jag ens komma in på programmet? måste jag läsa upp betyg? lägenhet? studielån? så många frågor och för tillfället inga svar.
Har typ 2 månader kvar att tänka på det så får ligga i alltså.

Jaha nahe, får se vad dagen har att erbjuda, kickboxing ikväll är det enda som är planerat. fint!
Ha en strålande bra dag. och vill passa på att säga..

GRATTIS MOA ! Hon fyller hela 10 år idag. Jag säger då det, känns som hon kom till världen igår, vart tar tiden vägen? men men hoppas hon får en dunderbra dag!

Ciao



den som känner för det får mer än gärna gärna skicka hit lite lösgodis ^^


Kommentarer
Postat av: äiti

tycker inte att du ska ha rasta flätor ,du ha ju så himla fint hår :)men vill man utforska lite så ..men nej gör inte det kramar i massor <3

2011-09-20 @ 17:33:40
Postat av: gölden

haha, gulligt inlägg av min kära mor. hade nog varit skoj att testa, även om det känns som om man hade sett lite skallig ut. men kan ju alltid ta ut det ifall det inte passar!



och det där med skolan, ifall inte ansökningsdatumet gått ut än så kan du ju söka till våren (ifall programmet går då)för att bara se ifall du kommer in. behöver ju inte gå den för det. jag hoppas iaf att du kommer hem, sverige behöver dig mer! :D

2011-09-20 @ 19:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0