känslig tjej


Nu tror jag fan jag håller på att bli sjuk på riktigt, men peppar peppar jag trotsar det hela jag drar på kickboxing ikväll. har 1 timme på mig att ladda! Idag har jag varit allmänt seg och hör som en kratta gör jag med.
Va och tankade, han sa till mig 3 gånger: you're all set. jaha och tänkte jag? vafan sen sa han det lite högre och då fattade jag vad han menade haha så illa var det.
Som tur var så komJohn hem tidigt från jobbet idag, redan klockan 2 så då tog han över och jag gick ner och har nu sovit i lite mer än 2 timmar. mår inte direkt bättre för det men jag ska jävla inte missa kickboxingen.

Min fråga till mormor, hur gör jag nu, det hjälpte att chocka kroppen med vitaminer första gången jag kände nåt men nu äter jag ju faktiskt c vitaminer varje dag, går ju inte chocka den stackars kroppen mer. Tips dunderkur tack?

Ah måste berätta detta med, blev helt ledsen. I morse när lillkillen skulle gå upp till sin mamma sa han till mig (jag försökte få han att stanna på nedervåningen med mig för mamman jobbade):

-Go home!
- Excuse me?
- Go home to your own house.
- But i live here, in this house,  just like you.
- No you don't, you live in sweden..

Det högg i mitt hjärta, men får försvara med att han går igenom en "jag är en tuff kille med lite attitydproblem" fas i sitt liv nu och sen sättet han kollar på en, vet inte om man ska skratta eller gråta, ser ut som han är drogad. men jag skiter väl i det, han menar inte det han säger.  Jag säger såhär... pojkar.

nej nu ska jag rycka upp mig, på med träningskläder och ringa till MCC och hoppa av linedancen. och sen blir det kickboxing för fulla muggar, kommer däcka när jag kommer hem, men arma kropp pallar snart inte mer..

Puss och kram, önskar jag kunde säg, vi ses på stan!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0