Lillholmen.


Då vart man hemma efter en snabbvisit i Boston eller rättare sagt Newton. var och träffade erika, passade även på att träffa den andra erika med, är man i närheten så varför inte? :D
Vi åkte till Ikea ,och sen vidare till mallet. Det var stoooor rea på american eagle. Men tro det eller ej det blev bara 2 tröjor för mig och jag var mer än nöjd :) Och bara för att erika sa att hon ville ha en jeansjacka så blev jag med sugen på att köpa en men har dock inte hittat den perfekta än, det kan ta lite tid.

Och måste säga att om ni tittat till vänster på bilden, ser ni min padhållare. Alltså jag är så nöjd över den om ni bara visste. Äntligen hittade jag en bra! Den hålaren gjorde heeeela min dag alltså. Älskar Ikea och deras fiffigheter ibland, lillholmen heter den ^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0