Mer mat åt folket.


Idag har jag varit äckligt sugen på kåldolmar.. mormor, kom hit och laga dolmar till mig?
Tänkte jag skulle ge mig på att göra det väldigt snart faktiskt. man kan ju laga och frysa in :D
Ska även göra en megasats av köttbullar (min familj tjatar på mig att jag ska laga köttebollar)

Ååååh imon kan jag fan göra scones, hur gott hade inte varit? sitter här hungrig som bara dän, men jag får inte äta mer. Måste lära mig att nej är ett nej! Det gäller att vara hård mot sig själv.

Vad mer kan jag göra eller rättare sagt laga och frysa in? ge mig tips.. vad saknar jag?
ÅÅÅHHH langos.... farligt gott. det ska jag göra någon dag med.. känner att det är nån jävla lista på gång i detta inlägget... ber om ursäkt haha.

Nej nu blir det duschen och sen tänkte jag lägga mig.. tidigt!
Ska bara dregla över denna bilden ett tag till.. mormor vet vad hon gör i köket!
Mer kåldolmar åt folket ^^



man kanske ska ta en av sina semesterveckor och åka hem till sverige och äta och krama alla mina kära!
Vem sponsrar mig lite med pengar till flygbiljett? :$ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0