Obeskrivlig lycka


Även om jag inte är 100% frisk än men  jag gav mig fan på att jag skulle till gymmet igår. Och som alltid så sprider sig en obeskrivlig lycka i min kropp och själ på vägen dit. Kan inte sluta le och det kliar i hela kroppen (på ett bra sätt) haha helt sjukt, varför? aja jag klagar inte, gör gymmet mig lycklig så kan man la fortsätta?
Dock gjorde jag inte som jag brukar, har mina rutiner där men igår tog jag det lugnt. och ikväll är det kickboxing som gäller, pallar jag?

vad mer.. imon ska jag ta barnen till bion, Lejon kungen i 3D, tror jag är mer excited än vad dom är hahaha.
Det är så många bra filmer ute på bio nu och jag måste se ALLA! ^^
Och nästa vecka släpper dom Iphone 5, så jag får vänta 1 vecka till med att köpa min iphone 4. ja jag vet, ni undrar säkert: vafan ska du inte ha 5:an när den väl kommer ut, bla bla bla?
naa det pallar jag inte, dock vill jag se vad dom ut med för pris på den. men iaf, en iphone ska jag skaffa mig.

ha en fin dag, snart blir det skype med mamsen!
Puss och kram :)



Gud vad jag blev sugen på jordnötssmör nu..
Det är jag och diviga hollywoodfruar som är bäst på att fejkle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0