Redan torsdag!


Vad ska man säg, tiden bara flyger iväg och det värsta är att jag inte vet vart den tar vägen haha. Men men en dag närmare helgen och det gillas ganska mycket.

Idag ska vi ta vovven till veterinären idag, för det låter och ser inte bra ut för den lilla rackarn. Och som jag säger att han har nåt som heter kennelhosta. Och det roliga var att min värdpappa sa till mig dagen efter jag berättat att de finns nåt som heter så sa till mig att han trodde det kunde va det.. spelar duktig när det i själva verket va jag som sa till honom att jag trodde kunde va sån hosta hahahahaha (förvirrande) kul.
Borde kanske satsa på veterinärsassistent ändå?  eller åååh djurskötare på ett zoo någonstans, fett haha.

vad mer... just nu håller jag och lillkillen på att göra pizza, eller ja den är i ugnen nu så den är strax klar.
Och sen ikväll, ja då blir det kickboxing och linedance haha äntligen. trodde jag hade det i tisdags men icke, så ser fram emot att få dansa lite. var alldeles för länge sen. vem vet, jag kanske drar till med några klubbmoves haha då blir jag nog utslängd :(

Ja det var nog allt för mig just nu.
Hej hopp.. kanelbulle!



Bara för att jag saknar dig emma ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0