SMASH!

Tro det eller ej men vi var ute och festade till det igår. Visste alltså inte att dom hade en underage club i Hartford. Så vi drog dit iaf och haha ja det var en upplevelse i sig om man säger så. Massa mörka tjejer (ursäkta mig) men ja dom dansade inte dom ålade sig, men killarna gillade det. Och fy för satan va svettigt det va, kände att jag inte riktigt mådde bra igår eftersom jag va helt slut efter 10 minuter, men hur dumt ser inte det ut då om bara sluta dansa och stå där och glo som ett fån?

Bästa: GRYM musik, min typ av partymusik! Så lycklig blev jag i min lilla själ. Och att en mörk man kallade mig white chick haha, tyckte det va lite festligt.

Sämsta: stängde klockan kvart i 2 och ingen alkohol under 21.

haha och det va lite kul att nästan alla killar hade samma frisyr, rakat på sidorna och sen lite mer tuppkamm i mitten haha dock inte så fult som det låter, ganska snyggt på endel.

Nej nu tänkte jag bjuda på en söt bild på mig, efter sådär 6 timmars sömn är jag på glatt humör. Måste säg att gulden har lite med det att göra, 2 timmar skype med henne är fina grejer haha. Ska hoppa in i duschen nu sen blir det LCC möte på någon medeltids festival? spännande...

Söt tjej på morognkvisten (läs eftermiddagen)



och jag säger till mina barn att inte leka med maten......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0