Boooyaaaaa!

Check check!

1 år avklarat, ett helt jävla år!!
Strålande, sjukt nöjd!

Jag tog mitt livs bästa beslut förra året! Jag ångrar ingenting och jag hade gjort det tusen gånger om! Om jag kunnat vill säga!

Klapp på axeln!

Hur firar vi detta?? :) jo med att spela pretty pretty princess! Med lillkillen..
Som för den delen blir överlycklig om han får alla smycken.. Speciellt öronhängerna.. Borde man va orolig?

Na, tror inte det. Igår ville han ha en kyss.. En tungkyss?! Say what? No i don't think so buddy, but I can kiss your forehead or arm haha

Söt kille!

Bjuder även på en sjukt creepy bild på mig! Enjoy ! :*


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag sa ju att du inte skulle ångra dig Malin! :) Så glad för din skull!

2012-04-05 @ 00:01:45
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0