.

För mycket tid att tänka.

Fruktansvärt kluven för tillfället. Detta är vad som snurrar i mitt huve just nu, ber om ursäkt om det är rörigt. Då förstår ni kanske hur det är i min skalle.

Jag har endast några ynka månader kvar.. Panik. Jag vill ju stanna.. Men ändå inte.

Jag vill hem, ha mitt eget place. Mitt eget liv och njuta till fullo.
Men samtidigt.. Jag vill ha ett liv här.. Bo här! Leva som en amerikan ..

Studera här?
Hemma?
Studera vad?
Vad ska jag bli när jag blir "stor?"
Vad ska jag göra med mitt liv?

Paniken växer, har endast 5 månader på mig att lista ut vad jag ska göra..
Hjälp mig!

Ingen kan hjälpa mig.. För Det är mitt liv, mitt beslut.

Vart ska jag leva och bo?
Sverige? USA? Nåt annat land?

Många Beslut måste fattas..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver ju inte nödvändigtvis bestämma dig inom de här fem månaderna. du har ju tid när du kommer hem också, känner du att det inte är rätt här sen så kan du ju alltid ta dig tillbaka. no rush dude :)

2012-04-17 @ 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0