Fittmåndag

Denna dagen började bra men vände snabbt!

Fick sovmorgon och behövde inte jobba förens halv 12. jag bestämde mig för att stiga upp relativt tidigt ändå och ge mig ut på en löparrunda. Vad blev det me den? Jo 70 min jagande av Arky. Fick tag i han efter många om och men och hade inget koppel med mig så fick bära fanskapet hem.

Jag va så rosenrasande att jag nästan började gråta. Men nu är min värdpappa hemma, vet dock inte om han planerar att stanna hemma resten av dagen eller om han beger sig igen? Får se.
Hade inte klagat om jag fått ledigt resten av dagen!

Hoppas ni där hemma har en finare dag än jag. Njut av vädret, värmen.

Och happy Valborg på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0