Hunnajävel


Bästa starten på dagen..
Arkys batterier i halsbandet ha dött. Och han är ju inte dum så han visste ju om det och testade. Ingen stöt.

Och idag tog han steget och sprang ut mitt på vägen.. Och bussen kom i samma veva! Kanon!

Sen försvann han.. Great tänkte jag. Vi hade inte tid att leta efter honom så jag gav upp och tog lillkillen till skolan. Hem igen för att hitta skiten. Lisa va på väg över för att hjälpa till.. Och på vägen ser hon en av grannarna med Arky.

Så fick tillbaka honom.. Synd.
Lovar att en dag kommer jag köra på honom om få det att låta som en olycka. Springer man framför bilen så får nya. Skylla sig själv. Mohaha


Kommentarer
Postat av: gölden

skicka hit honom så kan han driva mig till vansinne istället! :D

2012-04-13 @ 12:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0