They grow up so fast ..

Första skoldagen är nu över och jag har barnen med mig .. Slutade väl inte riktig som planerat ..

Jag stog här och väntade på bussen .. Som barnen skulle komma med ..

Men icke ..

Får istället ett samtal från barnens skola och dom säger.. Skulle du Kunna hämta Elise och John?

Jag säger självklart: trodde dom va på Bussen..

Hon säger: det va tänkt så men Elise dök upp på parent pickup så John hoppade inte heller på bussen ..

Okej jag kommer..

Kommer till skolan och John säger: åh Du är så himla sen Malin ...
Neeeeeeej det va meniges att ni skulle ta bussen hem ...

Då kom tårarna .. Han som så gärna ville ta bussen hem .. :/

Frågar Elise varför dom inte är på bussen .. Så säger hon:
Well my teacher told me I was getting a parent pickup (she had a freakin note in her backpack that she won't get one today ) and mommy told me to not argue with my teacher .....

WTF!!! SMFH! Hon kan ju inte mena allvar .... Herregud ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0