Jobbig måndag!

Jaha då va det dags igen, har en jobbig måndag, dock inte pga barnen utan det är hemlängtan. Vaknade upp med en obeskrivlig tomhet. Vill bara va hemma, med alla mina nära och kära. Känna tryggheten! Antar att det bara är till att skaka av sig alla känslor och fokusera.

 Jag ska hem om mindre än 4 månader och jag längtar ihjäl mig! okej det får räcka, ni vill inte läsa om hur ensam jag känner mig, men hoppas ni vet att jag saknar er alla!

Får ta tag i allt jag måste göra idag, massa samtal och papper hit och dit. Ska snart hämta lillkillen från skolan med. Hoppas ni har en fortsatt bra dag!

P.s jag jobbar fortfarande med att få igång kommentargrejen, jobbigt när blogg.se inte svarar på mejl. men men ska väl komma igång snart!

Puss på er!



Lite lösgodis hade nog fasen gjort susen idag.. mhmmm gott! Blir en sväng till NYC snart känner jag.


Kommentarer
Postat av: goldie

YÄÄÄÄY nu funkar det! :D



ps. vi saknar dig också!

2012-02-14 @ 23:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0