Ljuva Tisdag..

Men hahahaha jobbigt det blev. Började detta inlägget med: aha då va det måndag igen!!

Vafan, det är ju inte måndag, känns dock som det!

Mår fortfarande inte bra, lite lätt huvudvärk, småfebrig och tjock i halsen.
Men synd att klaga, tänkte kurera mig efter jobbet och bara va! Ta en lång varm dusch och sen mysa ner mig i sängen och glo på tv och läsa!

Nu har cassa fått mig att börja med en ny serie böcker, vampire academy!
Börjar med första boken idag och har sen ytterligare 5 böcker att läsa :)
Men ska bli kul, har inte läst en bok på sådär 10 månader så dags att börja :)

Aja hoppas ni där hemma haft en bra dag och att ni mår bra :)
Puss och kram från min stuga, till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0