Söndag!


Blev en liten chock igår kväll när vi såg att Whitney gått bort, 48 år. Ingen ålder.

Aja moving on.

Köpte mig lite ringar igår och Hihi ett par knä höga stövlar :$ har kollat på dom läääääääänge och för nån månad sen kostade dom 80$ och jag gav nu 35! Kap kallas det! Franco Sarto stövlar! Fina som snus! Förväntar mig inte att alla kommer gilla dom, smaken är som baken!

Blir förhoppningsvis lite skridskoåkning idag, hoppas hoppas hoppas. Även om jag egentligen inte känner för att göra nåt. Är fortfarande inte bra :/ har för bövelen varit sjuk i 1 vecka nu. Och bara för det så vill jag titta på svenska filmer, barnfilmer :$

Ja ja buhu tänker ni, jag kämpar på med att bli frisk! Och jag hoppas att ni mår bra där hemma! Saknar er!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0