Winter break!


Denna Veckan har ungarna sportlov, kommer bli en låååång vecka.

Som tur är Så har Elise sportläger från 9-1 och lillkillen bounce u! Från 9-2 :) så har lite fri tid denna veckan!

Igår när jag kom hem hade jag fått paket från mormor :) världens mysigaste strumpor. Ännu bättre va att dom har halkgrejer under :) perfekt! Haha gillar dom massor! Och sen ett sött alla hjärtansdag kort!
Tusen tack mormor :)

Hoppas alla har en fortsatt bra måndag :)

Och gölden, jag och ungarna har "picknick" nu med deras plastmat och Endel av dom har fortfarande prislapparna på sig från förra sommarn. Gillar hur realistiska priserna är, 11$ för kakor som är stora som 1 kronor och 5 cents för en hel kyckling. Haha fick mig att le lite inombords :$

Aja ville bara dela med mig ^^

Puss och kram,
Vi ses snart på stan Hö Hö !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0